Autor
|
Temat |
|
|
Adolvo
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
|
Joki napisał: Okazuje się, że można przerobić także 120A:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pzdr.
nie podoba mi się takie druciarstwo..
w poniedziałek, przy zmianie wydechu sprawdzę czy jest 100A..
zobaczymy.. zdam relację po wymianie, póki co wydechu..
Post został pochwalony 0 razy
|
Sob 21:42, 01 Lis 2008 |
|
|
|
|
Starfish
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 199 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ożarów Mazowiecki
|
adolvo jak dojdzie do ciebie kolektor to mozesz porobic fotki z kazdej strony i go pomierzyc?? srednice i dlugosci wszystkich kanalow.
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 17:57, 02 Lis 2008 |
|
|
|
Adolvo
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
|
a tak oto wygląda zestaw, który zakupiłem..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
..i tak na pierwszy rzut oka mam chyba EGR cheater..
także zostaje kupić zaślepkę EGR-a i modlić się żebym miał alternator 100A..
Post został pochwalony 0 razy
|
Wto 15:52, 04 Lis 2008 |
|
|
Adolvo
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
|
nie dostałem nowych uszczelek na przepustnicę i tych do głowicy?
myślicie, że można założyć na starych uszczelkach?
Post został pochwalony 0 razy
|
Czw 13:09, 20 Lis 2008 |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Na z22se.co.uk niektórzy zakładali z dobrym skutkiem, ale był jeden przypadek, że puszczała ta przy głowicy.
Myślę, jednak, że w lepszym sklepie z częściami do Opla zakupisz za niewielkie pieniądze.
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 10:40, 21 Lis 2008 |
|
|
DelasLDW
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 66 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
po przeróbce alternatora nie mam ładowania. Wszystko zrobione weług opisu z manuali podanych w linkach. Jak sprawdzić czy działa kondensator ktory był wyciety z pokrywy alternatora. Lub czy mozna taki kupic Jesli tak jaki to jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
Sob 17:36, 14 Lip 2012 |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
On nie ma wpływu na ładowanie. To tylko filtr przeciwzakłóceniowy. Można go w ogóle wyrzucić i tez będzie działać.
Chyba, że ma zwarcie? Ale wtedy po jego wyjęciu powinno być OK.
Coś masz nie tak z alternatorem lub połączeniami.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 11:08, 15 Lip 2012 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
kondensator mierzy sie miernikiem uniwersalnym (oczywiscie bez napiecia podpietego na neigo). zmieniasz na farady podpinasz dwa konce i mierzysz. u mnie po wymianie alternatora nie bylo problemow. jedyne co to troche musialem srube od plusa podcinac bo kolektor sie nie miescil.
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 18:47, 15 Lip 2012 |
|
|
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
Śro 10:22, 25 Cze 2014 |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Dzięki za linka! Robi wrażenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
Czw 10:53, 26 Cze 2014 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
moge dodac ze gadalem z tunerem i za kucie silnika, tulejowanie, strojenie na emu, dolot i cala reszte to wyszlo kolo 40tys zl. duzo prosciej bylo przerobic z20nera. no coz taka wizja.
Post został pochwalony 0 razy
|
Czw 12:45, 26 Cze 2014 |
|
|
|