Autor
|
Temat |
|
|
Starfish
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 199 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ożarów Mazowiecki
|
Jako ze tak sie stalo ze sam musialem cos wymyslic zeby miec reflektor to odkrylem mozliwosc latwego przerobienia reflektorow z NA na T a mianowicie, odklejacie szybke, najlepiej rozgrzac mijesce gdzie odklejamy suszarka, kupujemy sobie aceton, recznik papierowy, namaczamy i delikatnie trzemy srebrne obwodki az zejdzie farba. Plastik sie nie rozuszcza , jak juz wszystko bedzie czyste to myjemy reflektor woda albo jakims clinem do szyb, sklejamy czarnym klejem do szyb, i cieszymy sie reflektorem od wersji turbo
pozdrawiam
jeszcze taka jedna uwaga, aceten nie rozpuszcza tego plastiku jak sie trze, ale jak sie na niego wyleje i zrobi sie "kaluza" i zostawi na 20-30min to powoli zacznie "brac", takze na szmateczke czy na recznik wylewamy tylko troche i scieramy zeby nie lalo sie po calym reflektorze, ew jak by cos poplynelo po nim to trzeba wytrzec okreznymi ruchami i nic nie zostanie
aha z acetonem to zdala od samochodu i przedniej szybki reflektora
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Starfish dnia Czw 12:25, 10 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
Czw 12:08, 10 Kwi 2008 |
|
|
|
|
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Też myślałem o zamówieniu HardTop-a. gdzieś w firmie zajmującej się włóknem szklanym lub węglowym. Jednak to nie takie proste. Mocowanie trzeba zrobić inaczej, bo taki dach się nie wygina...
Można oryginalne zastosować belki od softtop-u ze zmodyfikowanym mocowaniem i do tego twarda skorupa.
Nie mogę jednak znaleźć chętnego do współpracy warsztatu.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 9:14, 11 Kwi 2008 |
|
|
|
Adolvo
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
|
jakby co, to za tę cenę, o której Starfish mówisz, to ja jestem chętny..
tyle, że chyba będzie ciężko "pożyczyć" hardtopa..
zapewne ma człowiek z Poznania.. ale wiadomo, że to raczej nierealne,
bo niby kto by kupił..
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 15:18, 11 Kwi 2008 |
|
|
Gość
|
odnosnie reflektorow to u siebie rozkleilem wszystkie 4 lampy i pomalowalem srodki na czarno... wyglada przepieknie:)
|
Pią 21:00, 11 Kwi 2008 |
|
|
|
|
|
|
|
cobra
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 7 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
jesli doszlo by do tego grupowego zakupu kopii hardtopow to ja tez sie pisze Smile
zapomnialem sie zalogowac;)
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 15:20, 13 Kwi 2008 |
|
|
Alfi
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 20 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
A czym się różnią lampy z wersji Turbo od lamp z wersji N/A ?
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 19:35, 20 Kwi 2008 |
|
|
Adolvo
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
|
Alfi napisał: A czym się różnią lampy z wersji Turbo od lamp z wersji N/A ?
lampy z N/A mają srebrne obwódki soczewek i lustra świateł drogowych,
a z tyłu również srebrne obwódki okrągłych świateł
w T są czarne
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 20:09, 20 Kwi 2008 |
|
|
|
Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|