Autor
|
Temat |
|
|
Starfish
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 199 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ożarów Mazowiecki
|
Hej
Czy u was reczny tez dziala "tak sobie" i trzeba go mocno zaciagnac, kurcze przecież są tarcze i jeszcze mam nowe klocki...
Post został pochwalony 0 razy
|
Śro 13:50, 09 Wrz 2009 |
|
|
|
|
Poolak
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 121 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Nie, u mnie działa dosyć ostro.. Jak jest zaciągnięty to nawet z ruszeniem mam kłopot.
Musisz sprawdzić linkę, nie pamiętam czy można ja podciągnąć czy trzeba wymienić. Przekonasz się o tym zdejmując osłonę pod autem.
Post został pochwalony 0 razy
|
Śro 14:45, 09 Wrz 2009 |
|
|
Starfish
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 199 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ożarów Mazowiecki
|
oki dzieki
nie wiem dlaczego ale bylem przekonany ze mamy hudrauliczny reczny, zadna linka nie wchodzi do zaciskow...
Post został pochwalony 0 razy
|
Śro 14:51, 09 Wrz 2009 |
|
|
|
|
Poolak
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 121 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Po konsultacji z fachowcem mogę potwierdzić, ze ręczny jest na lince
Post został pochwalony 0 razy
|
Śro 18:43, 09 Wrz 2009 |
|
|
Starfish
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 199 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ożarów Mazowiecki
|
ale to w takim razie jak dziala z hydraulika w zaciskach?
Post został pochwalony 0 razy
|
Śro 20:19, 09 Wrz 2009 |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Ja nie wiem jak działa, ale działa. U mnie trzyma bardzo mocno.
Żeby wyregulować, trzeba odkręcić spód i zaraz za trójnikiem regulować każdą ze stron.
Tutaj masz szczegóły:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia!
Post został pochwalony 0 razy
|
Sob 19:38, 12 Wrz 2009 |
|
|
Starfish
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 199 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ożarów Mazowiecki
|
faktycznie ta linka wchodzi z tylu do zacisku
Post został pochwalony 0 razy
|
Sob 21:11, 12 Wrz 2009 |
|
|
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Przy okazji tematu tylnych zacisków. Pamiętajcie, że przy wymianie klocków tylne tłoczki wkręcamy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Są na nich dwa zagłębienia do włożenia specjalnego klucza lub końcówek szczypiec. Wciskanie nic nie da. Można co najwyżej uszkodzić zacisk.
Być może ma to jakiś związek z konstrukcją ręcznego?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 9:15, 13 Wrz 2009 |
|
|