Autor
|
Temat |
|
|
Pawl8
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 176 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała
|
Witam!
Po drobnej przerwie znowu wracam na forum
Jak obiecałem jakiś czas temu, przedstawię kolejną moją przeróbkę, która zmierza w kierunku zmiany mojego seryjnego samochodu w stronę orginalności
Jakiś czas temu wybrałem się do firmy ULTER w Bystrej a ponieważ mieszkam tylko kilka kilometrów od ich warsztatu, możnaby powiedzieć, że byłem tam przejazdem. Pokazałem Panom samochód i spytałem czy dałoby się wymienić tłumik na coś bardziej sportowego ( czytaj przelotowego). Oczywiscie problem okazał się być niewielki, ponieważ panowie z firmy Ulter lubią wyzwania, zatem zgodzili się. Kilka dni później pojawiłem się ponownie w Bystrej zostawiając samochód na jakiś czas w ich garażu. Zaczęło się oczekiwanie i zastanawianie co z tego będzie...
Oczywiście wiedza jaką zdobyłem z Wami tutaj oraz szperaniem po internecie głównie po stronce Marka, została wykorzystana i przekazana chłopakom z firmy ULTER. Dobrze zatem czas na jakieś foty
Tłumik jest całkowicie przelotowy i narazie został wymieniony jedynie od części katalizatora do końcówki tłumika. Oczywiście część dolotową do katalizatora też mam zamiar zmienić jednak nie wszystko i nie naraz
Pierwsza fotka to stary tłumik po demontażu... aktualnie wystawię go chyba na sprzedaż. Jest w bardzo dobrym stanie i przejchał jedynie 10 000km Pytałem ile taki kosztuje w Oplu... Ja zrobiłem takie oczy dokładnie 2848,00zł. Powodzenia w zakupach
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak wygląda speedster bez tłumika...
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj wielka przymiarka
[link widoczny dla zalogowanych]
Oraz wygląd samego nowego tłumika przed zamontowaniem.... Tłumik zrobiony dokładnie na wzór tego, który proponuje Mark na swojej stronie [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tutaj wersja finałowa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Za zakończenie dodam, że samochód "burczy" nieco lepiej no i mnie się bardziej podobają jego końcówki, które dodatkowo lepiej tłumią ciepło (wcześniej podkładka pod tablicę stapiała mi się od gorącej końcówki rury, teraz takie coś mi się nie dzieje, zobaczymy jak będzie w lecie -> na to zwracałem dużą uwagę) oraz mają o 10mm większą średnicę niż orginalne okrągłe końcówki. Końcówek do wyboru było sporo... ja zdecydowałem się na te prostokąty i chyba dobrze. Cóż reszta pozostaje do Waszej oceny i miłego oglądania.
Pozdrawiam!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawl8 dnia Czw 17:11, 14 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
Czw 17:05, 14 Lut 2008 |
|
|
|
|
|
|
Starfish
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 199 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ożarów Mazowiecki
|
btw Adolvo jak bys chcial sie pobawic w jakies spawania nierdzewki to moge ci polecic El-tec w piastowie sam u nich wszystko robilem co zwiazane ze spawaniem dolotu i wydechu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Starfish dnia Pią 10:16, 15 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
Pią 9:45, 15 Lut 2008 |
|
|
|
|
Pawl8
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 176 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała
|
Witam!!
No więc katalizatora narazie nie ruszałem. Wymieniłem dokładnie wszystko od miejsca gdzie kończy się katalizator w tył. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że ten element też należałoby wymienić tak dla większego profesjonalizmu, oczywiście zrobię to, natomiast z czasem. Narazie ograniczam finanse na inne przyjemności.
Pytanie ile kosztowała ta przeróbka? Ja płaciłem dokładnie 1 900 brutto.
Końcówki mnie się podobają, ale rozumiem, że entuzjaście orginalnego speedstera, takiego jakim jest Joki czy Ty także? Adolvo mogą się nie podobać, oczywiście jest to rzecz gustu . Natomiast wszelkie rady, uwagi i komentarze są jak najbardziej mile widziane
Pozdrawiam!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawl8 dnia Sob 16:04, 16 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
Sob 16:02, 16 Lut 2008 |
|
|
|
|
|
Pawl8
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 176 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała
|
Starfish oczywiście, że wcześniej spytałem
Tyle to poprostu kosztuje . Ja nie mam niestety znajomości w żadnym z warsztatów zajmujących się tłumikami. Dla lepszego samopoczucia powiem, że mój znajomy w zupełnie innym warsztacie przerabiał cały wydech hondy s2000 (tam są coprawda 2 końcówki) i dał 2 500,00zł również za część od katalizatora w tył. Jak pytał ile kosztuje zrobinie części do katalizatora, to powiedzili mu "drugie tyle". Czyli cały wydech w tym przypadku będzie go kosztował 5 000,00zł. Nie widziałem by się zniechęcił, więc chyba jednak takie teraz są tego ceny. Do tego żadki samochód, mogli policzyć sobie nieco ekstra ze względu za nietypowość.
Z tego co Joki kiedyś pisał gotowy wydech do speedstera przygotowany min przez Marka Verboom kosztuje dużo więcej ( 6 000zł - 7 000zł) oto link do cen: [link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma co narzekać, trzeba się cieszyć z efektu, tym bardziej, że dużym kosztem
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
Pon 18:45, 18 Lut 2008 |
|
|
|
|
|
|
|
Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|