Wielkie dzięki Adolvo za wskazówki. Jeśli się uda to oczywiście nie będę zdejmował całego tyłu. Oby nie było takiej potrzeby
Na domiar wszystkiego rozchorowałem się i przez kilka dni nie jestem w stanie działać przy samochodzie.
Jeśli chodzi o przyciemnienie tylnej szyby.. to naprawdę mi na tym zależy, gdyż jazda w nocy to jest dramat. Natomiast w każdym samochodzie, który posiadałem zawsze przyciemniałem wszystkie tylne szyby i zawsze byłem zadowolony.
Zastanawiam się też nad tym rozwierceniem obudowy filtra... Mogę spróbować, jeśli mówisz, że to jest takie dobre... Nigdy nie miałem stożka więc nie mogę się wypowiadać co i jak, zatem każda sugestia jest dla mnie ważna i z każdą muszę się przespać.
Pozdrawiam!!
Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:37, 04 Gru 2008
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Ja po prostu przestawiam lusterko do góry, tym pokrętłem od spodu. Wtedy nadal widać co jest z tyłu (odbicie od dachu) ale bardzo ciemno.
Wyciągnąłem też jeden z reflektorów bo zawsze gdy było mokro rosiły się. Okazało się, że na górnej krawędzi jest szczelina między kloszem a obudową na długości około 10cm. Będę próbował ja załatać. Zobaczymy z jakim skutkiem.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Wto 10:28, 09 Gru 2008
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
quote: Co ciekawe orginalnie lampa do speedstera jest przyklejona najprawdopodobniej na tasmie dwustronnej z gatunku najmocniejszych takich jak 3M... Ale to szczegół
Rozbierałem w tym tygodniu swoje. Okazało się, że ktoś już próbował je uszczelniać przede mną. Jednak obejrzałem dokładnie i okazuje się, że to nie taśma. To jakiś klej, który ładnie dociśnięty po odklejeniu wygląda jak taśma, ale miejscami widać, że jest wyciśnięty na krawędziach. Taśma nie mogłaby tak wyleźć..
Wracając do tematu, zawsze mi parowały po deszczu. Okazało się, że jedna ma szczelinę na długości około 10cm. od góry, a druga na długości 15 cm. od góry i 10 cm. do dołu Szczeliny wykryłem metodą wulkanizatora. Odpływ wilgoci pod sprężarkę i pędzelek zwilżony wodą z mydłem...
Uszczelniłem na razie czarnym FixAll Soudala. Zobaczymy co z tego będzie?
Pozdrawiam.
tak to jest klej, taki troche gumowaty, ja tam czekam na jakie angel eyesy albo jakikolwiek inny zamiennik bo te lampy sa gorzej wykonane niz w maluchu... ale swieca ladnie
W końcu choroba nieco ustąpiła i mogłem dokończyć całą sprawę z reflektorami... Oto obiecane wcześniej foty. Dodatkowo oprócz czarnych lamp zdjęcia pokazujące jak świecą ksenony. Wygląda to dosłownie pięknie....
Kiedyś
[link widoczny dla zalogowanych]
Aktualnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawl8 dnia Pon 0:31, 15 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Po przeróbkach ksenonów i lamp zabrałem się za wymianę filtra powietrza...
Jak doradził Adolvo by dostać się do air box'a sciągnąłem lewe tylne koło i
nadkole. W tym miejscu chciałem zaznaczyć iż włożenie nadkola spowrotem na
swoje miejsce jest naprawdę bardzo uciążliwe. Zupełnie nie da się tego porównać
z przodem. Z przodu zdjęcie i założenie spowrotem nadkola to żaden problem, z
tyłu.... założenie to masakra. Nic poźniej nie pasuje. Jednak jeśli
mamy nieco cierpliwości... w końcu się uda
Gdy wszystko zdjąłem okazało się że air box jest zamknięty na 4 zatrzaskach. 3
z nich otwieramy w 20 sekund natomiast 4ty..... jest w takim miejscu, że nie da
się zupełnie włożyć tam ręki. Nabiedziłem się sporo.. ale też w końcu się
udało. Zamknięcie go jest jeszcze gorsze bez narzędzi i pomysłu nie do zrobienia....
Filtr jak filtr... standardowy jest papierowy. Ja postanowiłem zakupić filtr
sportowy firmy K&N. Z tego co się dowiedziałem filtry do wersji Turbo i 2.2 różnią się wymiarami.
Filtr do wersji Turbo pasuje z Opla Astry rok 2004
link: [link widoczny dla zalogowanych]
2.2 nie pamiętam z czego pasuje... wybaczycie, że bardziej interesowała mnie wersja 2.0
Filtr założyłem i idąc pomysłem Adolvo zrobiłem kilka otworów w air boxie... zobaczymy jak to będzie chodzić. Napiszę coś więcej jak tylko się przejadę.. puki co jest to a-wykonalne Adolvo ile tych otworów trzeba zrobić przed filtrem i pisząc 2 miałeś na myśli wiertełko 2mm czy 20 ?
Pozdrawiam!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawl8 dnia Śro 15:55, 07 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
Pawl8 napisał: Filtr założyłem i idąc pomysłem Adolvo zrobiłem kilka otworów w air boxie... zobaczymy jak to będzie chodzić. Napiszę coś więcej jak tylko się przejadę.. puki co jest to a-wykonalne Adolvo ile tych otworów trzeba zrobić przed filtrem i pisząc 2 miałeś na myśli wiertełko 2mm czy 20 ?
no niestety wymiana filtra u nas to masakra.. ale co zrobić jak się chciało "ufo"
w poprzednich autach z Turbo robiłem otwory średnicy ok 2 cm..
ale są różne szkoły.. można zrobić więcej mniejszych..
choć na angielskim forum też preferują otwory 1-2 cm..
ilość rzecz gustu.. ale nie ma co przesadzać, żeby się puszka nie rozleciała..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach