Autor
|
Temat |
|
|
|
|
 |
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
no i po zlocie w ulezu z klubem mazdaspeed.
na osie udalo sie wycisnac 1m32s z tego co kojarze.
ogolnie bylo mega fajhowo. mozna bylo sie wyzyc do konca.
heble tylko wymiekly z przodu a dym z klockow powodowal lzawienie oczu juz po jednym okrazeniu.
do poprawy na pewno sa heble przod (klocki i tarcze)
dalej na pewno tez wyzej docnka by mocno pomogla bio przed wieloma zakretami na osie musialem wahlwoac dwojka trojka a potem trojka dwojka a przy redukjach oczywiscie pupa od razu zarzuca no i trzecia rzecz to wieksze negatywy
z pozytywow to to ze opony na prawde swietnie daja sobie rade.
czas na cwiartke 14,7 a wiec keipsciutko.
polfinal z saabem 2,3t jackkpl
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qE2LegallTc
final z onyxem nissan almera turbo
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QEnh_wFopqs
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Nie 19:02, 15 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
Nie 18:50, 15 Lip 2012 |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Trzeba było dach założyć...
Post został pochwalony 0 razy
|
Pon 11:21, 16 Lip 2012 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
[link widoczny dla zalogowanych]
czasy do wgladu
moje przejazdy to 1m 33,74 +5s za przesuniecie pacholka na wyjsciu z luku i 1m 34,50
ravo subaru imrpeza 1m35,69 i 1m 35,65
wodnik szuwarek rx8 1m 42,30 i 1m 42,70
capazo 323 2,5klze katy -2, gwint, sliki 1m36,56 i 1m35
qubatron mx5 z silnikiem od 200sx 1m36,19 i 1m37,59
rewelacji nie ma ale bede sie staral porpawic
Post został pochwalony 0 razy
|
Wto 22:04, 17 Lip 2012 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
szykuje sie wymiana przednich hamulcy
klocki ferodo ds2500
tarcze mikoda gt
plyn motul rbf600
jeszcze tylko jakis smar aluminiowy
i uszczleki do zaciskow i mozna zaczac wymiane
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
Czw 20:10, 02 Sie 2012 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
wybralem sie na sprawdzenie, poprawienie geometrii.
bylo:
pochylenia kol:
lew.przod...............praw.przod
.-0,56.......................-0,53
lew.tyl....................praw.tyl
.-1,57......................-1,34
zbieznosc:
przod:.....0
tyl:........+0,35
wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy:
lewe:.....+3,13..................prawe:..........+5,04
jest:
pochylenia kol:
lew.przod...............praw.przod
.-1,22.......................-1,26
lew.tyl....................praw.tyl
.-2,11......................-1,58
zbieznosc:
przod:.....0
tyl:........+0,2
wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy:
lewe:.....+3,11..................prawe:..........+4,54
troche mam luzow na tulejach wahaczy wiec pewnie wkrotce wleci kompletny poliuretan powerflexa
a w srode bylem na ulezy:
[link widoczny dla zalogowanych]
najlepszy czas to 3m18s. ustawienie trasy bardzo techniczne i szczerze powiem ze trudne dla mnie. po paru godzinach jazdy spaleniu 20 litrow mam dosc na caly sezon. maks co moglbym osobiscie urwac z czasu nie popelniajac bledow to 3m15s. rekord toru czyli 2m55s jest calkowicie poza moim zasiegiem.troche to frustrujace ale nie sadze bym kiedykolwiek mogl zblizyc sie do takiego czasu. bede kombinowal z autem dalej ale cos czuje ze nawet do jakichs evo czy sti w wersjach rajdowych daleka droga.ech.
co do hebli na torze to moim zdaniem cos nie tak.smrod spalonych klockow niesympatyczny wiec ds2500 sa za slabe. poza tym zagotowal sie raz plyn i pedal wpadl w podloge poza tym dozowanie hamowania tak srednio mi sie podoba.ogolnie tragedii nie ma ale tez nie ma jakichs achow.
zestawienie czasow z kilku zlotow juz:
[link widoczny dla zalogowanych]
na szczescie udalo sie objechac dwa elise ktore krecily cos kolo 3m30s
no ale objechal mnie np clio na slikach o 16s
ogolnie daleka droga przede mna.
nowy nabytek:
[link widoczny dla zalogowanych]
jeszcze tylko trigger 60-2 i czujnik od fiata i zaczynamy zabawe
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Pią 11:39, 17 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
Pią 11:34, 17 Sie 2012 |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
piwo napisał: ...
co do hebli na torze to moim zdaniem cos nie tak.smrod spalonych klockow niesympatyczny...
Może to jest przyczyna? Oglądałem wczoraj przejazd Clio... on prawie nie hamował.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
Sob 20:54, 18 Sie 2012 |
|
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Nie byłem, oglądałem film z przejazdu Clio, tego na slickach, o którym piszesz. Widać, że kierownik jedzie mega płynnie i prawie nie hamuje...
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 10:53, 19 Sie 2012 |
|
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
jako ze w zeszla zime 225/45/17 na tyle i 185/60/16 na przodzie sie nie sprawdzily zakupilem na tyl 205/50/17 a na przod 175/60/16.
mam nadzieje ze bedzie duzo lepiej bo zeszlej zimy byla tragedia.
Post został pochwalony 0 razy
|
Czw 17:52, 11 Paź 2012 |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Ja myślę, że nic nie pomoże. Mała masa, nadmiar momentu w stosunku do nacisku na oś. Chyba tylko kolce...
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 15:53, 12 Paź 2012 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
hm.no mi nawet nie chodzi o jezdzie z gazem w podlodze ale na luzie. i mysle ze to nie kwestia wagi ( w koncu w pandach czy ciuenkasach tragedii nie ma, nawet w moim pamietnym maluchu na letnich oponach lepiej mi sie jezdzilo na lodzie czy sniegu) tylko za szerokich opon, mzoe geometrii.
zobaczymy. ja sie nie poddalem i jeszcze mozliwe ze przed zima zawita mala kontrola trakcji w emu(ograniczenie wchodzenia na obroty szybciej niz na jedynce).
Post został pochwalony 0 razy
|
Sob 9:22, 13 Paź 2012 |
|
|
|
|
|
Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|