Autor
|
Temat |
|
|
|
|
 |
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
ja nie mam nawet klucza plaskiego.autem zajmuje sie kolega, ktory mi robil tez poprzednie autko.ogolnie nie mam warunkow.mieszkam w bloku nie mam garazu ani narzedzi.co do kompresora to na pewno nie bedzie.nie chce zadnych doladowan.mam to juz za soba.
poprzedni moj projekt:
[link widoczny dla zalogowanych]
wracam do korzeni czyli wysokich obrotow.plan jest jasny:
dolot 2,4 ze stozkiem;wydech i kolektor 4-2-1 home made,;obrobka glowicy swiatek; walki pod 280 wznios pod 11 swiatek; wywalenie walka balansujacego; lzejszy zamach; przesuniecie odcinki i strojenie w autoseba.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Pon 14:48, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
Pon 14:04, 04 Lip 2011 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
Pon 17:15, 04 Lip 2011 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
jestem po pierwszej rpzejazdzce po wymianie szpery.wrazenia:
jest po prostu mega
zupelnie inneauto
i robiac poslizgi przy 160 czulem ze panuje nad autem
auto zaciesnia zakret
zupelnie inne predkosci wejscia w zakret
jak wczesniej w luki przy 120 bylo auto calkowicie pdosterowne i nudne tak teraz lekko tyl ucieka
po prostu czysta frajda
jest mega dobrze
przy ciasnych lukach szybciej zarzuca ale daje pol godziny na rekacje
mozna sie bawic w poslizgu
i nic sie nie dzieje
pelen spokoj i relaks
jest bosko
Jest to najlepsza inwestycja jaka dokonal;em w autko.polecam.niekoniecznie chinskie szpery ale cokolwiek.
ja bede obserwowal jak sie ta chinska zachowuje i ile wytrzyma.
poza tym wymienilem dolot na kawalek kibel rury zakonczonej stozkiem itg.
zrobilo sie mega glosno.nie sadzilem ze dolot moze byc taki glosny.normalnie jakbym wszystkie tlumiki wyjal.czuc zasysanie poweitrza, swist i o dziwo odcinka sie przesunela.jest to mozliwe?wczesniej obroty wchodzily tak do 6100.teraz dochodza do 6500.dziwne to moze ja mam zeza albo co.nie wiem o co chodzi.w weekend jade do wyrazowa na tor.podejrzewam ze mimo keipskich opon (to jzu dzis nie ma znaczenia) autko ebdzie sie emga dobrze zachowywac.
szpere polecam wszystkim.autko daje duzo wiecej czasu na rekacje a poza tym na luku podczas dodawania gazu juz nie wyjezdza przez przod.zaciesnia luk!!!!
co do dolotu nie polecam pozbywania sie puszki jesli ktos ceni cisze.dla fanow mocy fajne rozwiazanie chodzby ze wzgeldu na zmiane odcinki (jesli mi sie cos we lbie nie pomieszlao z wrazen).
co do nie dzialajacego absu to winny byl urwany czujnik absu.bede musial jakos na dniach kupic nowa wtyczke do absu i podlaczyc bo kabelek urwal sie przy samej wtyczce.wie ktos od czego pasuja wtyczki?
a i mala uwaga.szpera obx jest duzo ciezsza niz standardowy mechanizm roznicowy.tak mysle ze 6kg w serii wobec 10kg dla obxa (na oko).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Pią 7:08, 08 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
Czw 21:31, 07 Lip 2011 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
1 miejsce w wyrazowie.szperka spelnia role.prowadzenie boskie.drifting tez staje sie teraz coraz prostszy.filmik za moment.
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 20:40, 10 Lip 2011 |
|
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
no i znow d.pa na mokrym.w ulezu na mokrym pod czujnym okiem intruktora szybkeij i ebzpiecznej nauki Wrobla zajalem dopeiro 3 meijsce za subaru wrx i mazda mx5.zasadniczo nie mial wiekszych zastrzezen co do stylu mojej jazdy.jedyna uwaga zebym lagodniej wciskal gaz.oczywiscie zastosowalem sie do uwag ale czasu nie udalo sie wiele poprawic.chyba na prawde czas na nowe opony.ech.
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 21:25, 31 Lip 2011 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
no i jestem po pierwszych wraznieach po wymianie z tylu na opony 225x45x17 goodyear asymmetric 2.pierwsze wrazenia po przyjsciu opon to takie, ze opona jest lekka i bardzo miekka.scianki boczne sa jak z papieru i daleko im sztywnoscia do r888. poza tym maja dziwna rzecz w biezniku. a ta dziwna rzecz to beiznik na styku boku opony z czescia przylegajaca. a wiec producent przewidzial ze opona ma sie klasc na zakrecie i dlatego na czesci bocznej tez sa podciecia do odprowadzania wody.
wrazenia z jazd sa mieszane. auto duzo gwaltwoneij skreca.predkosci na luakch duzo wyzsze.ale opona wydaje sie mniej stabilna.tak jakby autko jechalo w lekkim poslizgu i daje mniej wyczucia.np gwaltowny skret lewo prawo mysle ze moze zakonczyc sie obroceniem autka.jeszcze nie probowalem.moze sie myle ale takie odczucie pozostaje.ogolnie jest duzo szybciej na dlugich lukach i przeciazenia na zakretach sie zwiekszyly, natomiast stabilnosc wejscia i wyjscia z zakretu pozostawia niedosyt.zobaczymy na torze i w mokre dni.
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 13:03, 28 Sie 2011 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
po dotarciu opon niestabilnosc opon zniknela.sa bardzo szybkie.bardzo zadowolniony.teraz czekaja mnie dwa zloty.vectra unlimited w wyrazowie a potem mazdaspeed na rakeitowej we wrocku.zobaczymy jakie meijsca pozajmuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
Wto 20:26, 13 Wrz 2011 |
|
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
opel speedster 2.2 147km, opona przod 205/50/16 xr-01 medium, tyl goodyear assymetric 2 225/45/17
miejsce tor wyrazow zlot vectra unlimited
w kierunku normalnym i przeciwnym zajalem pierwsze miejsca.moze konkurencji nie bylo zbyt licznej i szybkiej ale zawsze.najwieksze zagrozenie stanowil pasat r36 4x4 haldex, z regulacja elektryczna twardosci zawieszenia, z automatem dsg, czy system lunch control.moc jego 300koni.przewaga nad drugim miejscem ponad 1 sekunda.
wrazenia z jazdy na oponach xr-01.po peirwsze mega lekko sie zaczelo krecic kierownica (dla przypomnienia wczenisej mialem 205/55/16 yoko c-driwe). z jazd na torze to oponki duzo lepiej lapaly temperature niz wczensiejsze yoko ale w porowaniau do tylnych opon nadal sa chlodniejsze.zuzycie bieznika xr-01 po calym dniu upalania praktycznie zerowe,marginalne.lekko rancik zewnetrzny sie starl ale podejrzewam ze to wina albo za niskiego cisnienia albo za niskich pochylen kol(mam tylko -0,5 z przodu). w tym samym czasie na tyle goodyerki poprzycierane maja ranty znacznie (pochylenie tylu -2st). widac temperatura zrobila swoje (przod mysle ze okolo 20 stopni chlodniejszy od tylu). zaluje ze nie kupilem na przod xr-01 softow bo auto mimo wszystko nadal wyjezdza przez przod po dodaniu gazu.przod sie odciaza i auto zamiast zaciesniac leci przez przod.na pewno jest mega poprawa i duzo lepiej sie skreca.co jeszcze moge powiedziec to to ze wydaje mi sie ze opony po przekroczeniu granicy przyczepnosci ( za duzy skret kol przednich) gwaltowniej traca przyczepnosc niz seryjne opony.po prostu jest w zakrecie przyczepnie przyczepnie przyczepnie i nagle jak przesadzimy lecimy przez przod.w seryjnych oponkach jest to przejscie wydaje mi sie lagodniejsze.moze po prostu przy wyzszych predkosciach na lukach zawias bardziej sie ugina stad te zjawisko.
ogolnie polecam.oponki sie spisaly.zuzycie tak jak mowie marginalne i zaluje ze nie udalo mi sie kupic softow na przod.
w piatek bylem na geometrii.mam takie ustawienia teraz:
pochylenia kol:
lew.przod...............praw.przod
.-0,56.......................-0,53
lew.tyl....................praw.tyl
.-1,57......................-1,34
zbieznosc:
przod:.....0
tyl:........+0,35
wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy:
lewe:.....+3,13..................prawe:..........+5,04
http://www.youtube.com/watch?v=7JmMJM9SnmY
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Nie 17:35, 18 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
Sob 18:19, 17 Wrz 2011 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
piwo1 - 50,10 (przejazd: http://www.youtube.com/watch?v=99PyJQj_v-4 Poleć znajomym )
1. petr - 51,06 (przejazd: http://www.youtube.com/watch?v=EmZN1KlHbGs Poleć znajomym )
2. Big74 - 52,95
3. Cygi - 52,98
4. mariuszmarysia - 53,46 ( przejazd: http://www.youtube.com/watch?v=8UEFeVNssrg Poleć znajomym )
5. zegarmistrz - 54,22 1 klasa 2000
6. Holek - 55,20
7. Chris - 55,67
8. mikruss - 55,77 2 klasa 2000
9. Krokcio - 55,88
10. Kuki - 55,95
11. Furman - 56,24 3 klasa 2000
12. ginger - 56,27
13. Viktor 56,28
14. Żona montiza - 57,96
15. dziadziol6 - 57,98
16. Daga - 58,12
17. montiz - 60,52
18. pablo28 - 61,49
19. Aro - 62,15
Oes 2
piwo1 - 51,01
1. petr - 52,08
2. cygi - 53,20
3. mariuszmarysia - 53,92
4. Big74 - 53,95
5. Krokcio - 54,67
6. Chris - 54,87
7. mikruss - 55,64 1 klasa 2000
8. ginger - 57,22 2 klasa 2000
9. daga - 60,17
10. pablo28 - 62,38
edit 25.09
wczoraj bylem na zlocie mazdyspeed we wroclawiu na rakietowej
no udalo sie uzsykac najlepszy czas 1m19s50m
drugi mazda 6 mps (4x4,260KM w serii) 1m21s60m
trzeci subaru wrx tez dlubniety troszke (boost 1,1bara) 1m21s75m
dalej bylo jeszcze pare rx8mek i rx7mek
ogolnie to byl zlot mazdy wiec dominowaly mazdy (mx3 323 itd) i pare innych autek
troche jeszcze popelniam bledow ale mysle ze z czasem keidy utwardze autko te bedzie coraz bardziej wyczuwalne i bledow bedzie mniej.
http://www.youtube.com/watch?v=AIGtcRInqbk&feature=related
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Śro 12:25, 05 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
Wto 21:40, 20 Wrz 2011 |
|
|
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
no wlasnie ma byc szybciej nie wolniej.wsadze poliuretanowe mocowania silnika oraz zobaczymy co gwint da.wydaje mi sie ze tylne zewnetrzne ugina sie na tyle ze po skosie przednie wenetrzne kolo sie odrywa stad sie bierze cala podsterownosc autka.
24.10,2011
dzis dzwonilem do zerkopolu bilstein.amory w speedsterze sa regenerowalne.
zregenerowanie 200zl sztuka.
obejmuje to wymiane uszczelniaczy, nabicie olejem i gazem.
mozna przy okazcji ustawic sobie wlasna charakterystyke dobicia i odbicia.
czyli jak ktos uwaza ze spidi jest za miekki na drodze lub torze droga wolna do zmiany charakterystyki.
ja najprawdopodobniej sie skusze.cena 800zl jest bardziej kuszaca niz 3500 za gwint.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Pon 12:33, 24 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
Sob 14:30, 22 Paź 2011 |
|
|
|
Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|