Autor
|
Temat |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 22:13, 28 Wrz 2014 |
|
|
|
|
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Tylko pozazdrościć zabawy!
Post został pochwalony 0 razy
|
Śro 19:09, 01 Paź 2014 |
|
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Na ćwiartkę Speed-y zawsze będą dostawać bo to już konkretny dystans a do prędkości potrzeba mocy.
Niską masą wygrywa się w zakrętach i jakby nie patrzeć potwierdzasz to wynikami.
Gratulacje!
Post został pochwalony 0 razy
|
Czw 9:39, 02 Paź 2014 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
wyniki z kakolewa:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 8:17, 03 Paź 2014 |
|
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
edit.
Poprawiłem troszkę pierwszą stronę bo już trąciła myszką.
http://www.youtube.com/watch?v=b8bdwVqiPR8[COLOR="Grey"]
---------- Post dodany 24-10-2014 o 17:30 ---------- Poprzedni post został utworzony 18-10-2014 o 10:14 ----------
[/COLOR]
jako ze silnik dymi w czasie palowania
[link widoczny dla zalogowanych]
mysle nad takimi opcjami:
1) kupno drugiego silnika z22se z krotka skrzynia biegow za 2000 plus wymiana 500zl
2) kupno drugiego silnika z22se z krotka skrzynia biegow za 2000zl plus wymiana 500zl plus obrobka glowicy, wymiana zaworow na wieksze, podwojne sprezynki, porting, frezowanie gniazd, zmnniejszenie srednicy trzepieni czy prowadnic zaworow itd conajmniej 2000
3) kupno z20ner kompletny z osprzetem i z turbina za 4000zl plus wymiana 500zl plus icek i orurowanie conajmniej 1000zl
4) kupno goly z20ner za 1500zl plus kompresor komplet za 3000zl plus icek i orurowanie conajmniej 1000zl plus wymiana 500zl
co myslicie?
kasy mam malo i w sumie nie za bardzo mam zeby wydac bo slub niedlugo. ktora droga pojsc?
wiadomo z22se mam juz wystrojony i chodzi cacy i moze 14stki zlamie tylko sama skrzynia krotsza i lzejszym zamachem.
turbo i kompresor wiadomo wiecej pali gorszy dzwiek jeki steki itd. no i mniejsza trwalosc i masa plus conajmniej 20kg co mnie sie bardzo niepodoba.
doradzcie cos.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Pią 21:05, 24 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
Pią 20:02, 24 Paź 2014 |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Mi się marzy LSJ
https://www.youtube.com/watch?v=14MaYSMPc1c
To Z22SE z fabrycznym kompresorem i wodnym intercoolerem.
W USA za około 5kzł można kupić ale dochodzi przesyłka.
No i nie wiem czy mocowania altka nie trzeba przesuwać bo ponoć jest coś inaczej?
Post został pochwalony 0 razy
|
Sob 8:49, 25 Paź 2014 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
silnik rozebrany.
blok idzie do smieci. nie ma choinki na cylindrach i te wogole nie trzymaja wymiarow. stan jak po pol miliona km (stan rzeczywisty 80tys km).
dodatkowo na pierwszym garze jest wzer ktorego nie daloby sie zeszlifowac( gleboki na 2mm). przyczyna byla na pewno woda, tylko jakim cudem sie tam pojawila (podejrzewam zimowe stanie pod chmurka i to ze w miejscach na swiece zazwyczaj znajduje wode)
ogolnie budujemy nowy silnik na bloku sabowskim z20ner. odznacza sie tym ze tuleje sa troszke grubsze i jest natrysk oleju na dno tloka.
do tego pojda seryjne tloki ale ceramizowane.
no i do tego obrobka glowicy.
szczerze podziwiam ten silnik ze mimo katastrofalnego stanu ciagnelo i krecilo 14,1 na cwiare.
bedzie tylko lepiej i podejrzewam ze zlamie w przyszlym roku 14stki.
ogolnie chcialem bardzo szlifowac cylindry z 86mm na 88 i chcialem wsadzic tloki z le5 czyli 2,4 ecotec z podcieciami pod zawory, ale wytrzymalosc jednostki i stalosc osiagow miala priorytet. szkoda ale i tak jestem dobrej mysli.
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 17:58, 19 Gru 2014 |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Niestety fakt zimowania naszych aut prawdopodobnie w taki sposób zwykle się odbija na gładziach? Co roku mam dylemat odpalać raz w tygodniu i zalać skroplinami wydech, co będzie skutkować jego ekspresowa korozją czy oszczędzić wydech a zniszczyć cylindry.
Po Twoich doświadczeniach chyba zacznę odpalać?
BTW: zastanawia mnie z jakiego powodu nikt nie próbuje wsadzić silnika LSJ?
Fabryczny kompresor z intercooler-em, 260KM w serii. Ten sam blok a więc takie same mocowania prawdopodobnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
Sob 10:14, 20 Gru 2014 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
ale jak to nikt nie wsadza. pelno jezdiz takich aut. glownie w uk. ogolnie ciezko dostac ten silnik w Polsce.
Post został pochwalony 0 razy
|
Sob 13:23, 20 Gru 2014 |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Mam na myśli w Polsce... Masz jakiś link do opisu swap-u?
Silniki widuję na amerykańskim eBay-u. Kosztują około 5-6kzł z przesyłką ale trzeba doliczyć 10% cła i VAT...
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 10:41, 21 Gru 2014 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
powiem szczerze ze nie lubie dziweku kompresora. a Grzesiek z gdanska ma silnik z20ner z kompresorem i upala go od wiosny.
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 20:26, 21 Gru 2014 |
|
|
|
Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|