Forum SpeedyElise Strona Główna

Forum SpeedyElise Strona Główna -> Szaleńcy

Nasze samochody-piwo
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Następny
  Autor    Temat Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 22:13, 28 Wrz 2014   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Co tak zamiata ten biały? Taki pressing czy opony słabe? Wink
Fajnie po torze pośmigać.


Post został pochwalony 0 razy

Post Pon 9:23, 29 Wrz 2014   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

tam na wyjsciu z szykany dupka uciekala.ale ogolnie bialy mial kiepskie oponki. Smile

Post został pochwalony 0 razy

Post Pon 10:14, 29 Wrz 2014   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Tylko pozazdrościć zabawy!

Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 19:09, 01 Paź 2014   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

dzieki. w zeszlym tygodniu bylem na zlocie mazdaspeed. udalo sie wygrac i tam. moze jakies filmy beda ale poki co niewiele na necie. ogolnie na cwiare wykrecilem podobny czas co na wiosne czyli 14,1.
[link widoczny dla zalogowanych]
byl speedster turbo ktory wykrecil 13,7. startowal z m3 i amd i m3 objechal a od amg dostal.
http://www.youtube.com/watch?v=td-V_E8NA3M
ale na oesie to ja bylem gora i megane rs czy speedster turbo nie daly rady Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Czw 7:44, 02 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz

Post Czw 7:43, 02 Paź 2014   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Na ćwiartkę Speed-y zawsze będą dostawać bo to już konkretny dystans a do prędkości potrzeba mocy.
Niską masą wygrywa się w zakrętach i jakby nie patrzeć potwierdzasz to wynikami.
Gratulacje!


Post został pochwalony 0 razy

Post Czw 9:39, 02 Paź 2014   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

wyniki z kakolewa:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 8:17, 03 Paź 2014   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

http://www.youtube.com/watch?v=b8bdwVqiPR8

Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 8:30, 18 Paź 2014   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

edit.
Poprawiłem troszkę pierwszą stronę bo już trąciła myszką.

http://www.youtube.com/watch?v=b8bdwVqiPR8[COLOR="Grey"]

---------- Post dodany 24-10-2014 o 17:30 ---------- Poprzedni post został utworzony 18-10-2014 o 10:14 ----------

[/COLOR]
jako ze silnik dymi w czasie palowania
[link widoczny dla zalogowanych]
mysle nad takimi opcjami:
1) kupno drugiego silnika z22se z krotka skrzynia biegow za 2000 plus wymiana 500zl
2) kupno drugiego silnika z22se z krotka skrzynia biegow za 2000zl plus wymiana 500zl plus obrobka glowicy, wymiana zaworow na wieksze, podwojne sprezynki, porting, frezowanie gniazd, zmnniejszenie srednicy trzepieni czy prowadnic zaworow itd conajmniej 2000
3) kupno z20ner kompletny z osprzetem i z turbina za 4000zl plus wymiana 500zl plus icek i orurowanie conajmniej 1000zl
4) kupno goly z20ner za 1500zl plus kompresor komplet za 3000zl plus icek i orurowanie conajmniej 1000zl plus wymiana 500zl

co myslicie?
kasy mam malo i w sumie nie za bardzo mam zeby wydac bo slub niedlugo. ktora droga pojsc?
wiadomo z22se mam juz wystrojony i chodzi cacy i moze 14stki zlamie tylko sama skrzynia krotsza i lzejszym zamachem.
turbo i kompresor wiadomo wiecej pali gorszy dzwiek jeki steki itd. no i mniejsza trwalosc i masa plus conajmniej 20kg co mnie sie bardzo niepodoba.
doradzcie cos.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Pią 21:05, 24 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz

Post Pią 20:02, 24 Paź 2014   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Mi się marzy LSJ
https://www.youtube.com/watch?v=14MaYSMPc1c
To Z22SE z fabrycznym kompresorem i wodnym intercoolerem.
W USA za około 5kzł można kupić ale dochodzi przesyłka.
No i nie wiem czy mocowania altka nie trzeba przesuwać bo ponoć jest coś inaczej?


Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 8:49, 25 Paź 2014   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

silnik rozebrany.
blok idzie do smieci. nie ma choinki na cylindrach i te wogole nie trzymaja wymiarow. stan jak po pol miliona km (stan rzeczywisty 80tys km).
dodatkowo na pierwszym garze jest wzer ktorego nie daloby sie zeszlifowac( gleboki na 2mm). przyczyna byla na pewno woda, tylko jakim cudem sie tam pojawila (podejrzewam zimowe stanie pod chmurka i to ze w miejscach na swiece zazwyczaj znajduje wode)
ogolnie budujemy nowy silnik na bloku sabowskim z20ner. odznacza sie tym ze tuleje sa troszke grubsze i jest natrysk oleju na dno tloka.
do tego pojda seryjne tloki ale ceramizowane.
no i do tego obrobka glowicy.
szczerze podziwiam ten silnik ze mimo katastrofalnego stanu ciagnelo i krecilo 14,1 na cwiare.
bedzie tylko lepiej i podejrzewam ze zlamie w przyszlym roku 14stki.
ogolnie chcialem bardzo szlifowac cylindry z 86mm na 88 i chcialem wsadzic tloki z le5 czyli 2,4 ecotec z podcieciami pod zawory, ale wytrzymalosc jednostki i stalosc osiagow miala priorytet. szkoda ale i tak jestem dobrej mysli.


Post został pochwalony 0 razy

Post Pią 17:58, 19 Gru 2014   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Niestety fakt zimowania naszych aut prawdopodobnie w taki sposób zwykle się odbija na gładziach? Co roku mam dylemat odpalać raz w tygodniu i zalać skroplinami wydech, co będzie skutkować jego ekspresowa korozją czy oszczędzić wydech a zniszczyć cylindry.
Po Twoich doświadczeniach chyba zacznę odpalać?
BTW: zastanawia mnie z jakiego powodu nikt nie próbuje wsadzić silnika LSJ?
Fabryczny kompresor z intercooler-em, 260KM w serii. Ten sam blok a więc takie same mocowania prawdopodobnie?


Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 10:14, 20 Gru 2014   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

ale jak to nikt nie wsadza. pelno jezdiz takich aut. glownie w uk. ogolnie ciezko dostac ten silnik w Polsce.

Post został pochwalony 0 razy

Post Sob 13:23, 20 Gru 2014   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Mam na myśli w Polsce... Masz jakiś link do opisu swap-u?
Silniki widuję na amerykańskim eBay-u. Kosztują około 5-6kzł z przesyłką ale trzeba doliczyć 10% cła i VAT...


Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 10:41, 21 Gru 2014   Zobacz profil autora
piwo




Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów

   

powiem szczerze ze nie lubie dziweku kompresora. a Grzesiek z gdanska ma silnik z20ner z kompresorem i upala go od wiosny.

Post został pochwalony 0 razy

Post Nie 20:26, 21 Gru 2014   Zobacz profil autora
  Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Skocz do:  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Następny

Poprzedni Temat | Kolejny Temat  >

Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Templates created by Vereor
Regulamin