Autor
|
Temat |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
wlasnie mialem telefon z zerkopolu. wszystkie bilsteiny mialy porysowane tloczyska i uszczelnienia. zaden nie byl szczelny i cale wklady trzeba wymieniac. wiec cena troche idzie w gore. ale w sumie dla mnie tobry znak, skad ta podsterownosc auta i miekkie zawieszenie i bujanie. jest szansa na lepsze czasy w przyszlosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
Śro 11:18, 06 Mar 2013 |
|
|
|
 |
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
opon na przod juz nie szukam. zakupilem uzywane r888 215/50/16:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
Śro 21:25, 13 Mar 2013 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
co do gum w wahaczach to praktycznie nie byly zuzyte i seryjne sa bardzo sztywne wiec zamiana na poli to chyba chybiony byl pomysl. co do amorow bilstein to zostaly ustawione tak:
przod:
sciskanie- 70; rozciaganie - 230
tyl:
sciskanie - 90; rozciaganie - 250
dekiel od rozrzadu trzeba bylo ciutke podszlifowac bo kolka rozrzadu leciutko czasami ocieraly o niego.
mysle ze na koniec tygodnia auto wyjedzie na droge to bede wiedzial czy jest postep w prowadzeniu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Nie 10:21, 17 Mar 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
Nie 9:54, 17 Mar 2013 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
dzis odebralem auto od mechanika. po wymianie na poli i utwardzeniu amorow autko bardziej podskakuje na nierownosciach, czuc kazda linie na asfalcie, ale z drugiej strony auto wydaje mi sie nadal, ze jest za miekkie na zakretach i przyspieszeniach wzdluznych. nadal czuje dosc spory transfer mas. z pierwszych odczuc to to ze auto jest nadsterowne (w koncu), musialem odpuszczac skret na lukach, ale to chyba bardziej wynik pogody niz ustawienia zawieszenia. bedzie sucho to zdam lepsza relacje czy to wszystko cos dalo.
po wymianie linek wybieraka skrzyni biegow (stare nadpalone od kolektora), w koncu udaje sie lekko zmieniac biegi ( jupi)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Pią 23:59, 22 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
Pią 23:31, 22 Mar 2013 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
i ja byłem dzis na geometrii i troche dalem ciala.
Po kolei.
były juz w moim aucie dawniej takie nastawienia:
2011
pochylenia kol:
lew.przod...............praw.przod
.-0°56'.......................-0°53'
lew.tyl....................praw.tyl
.-1°57'......................-1°34'
zbieznosc:
przod:.....0
tyl:........+0°35'
wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy:
lewe:.....+3°13'..................prawe:..........+5°04'
2012
lew.przod...............praw.przod
.-1°22'.......................-1°26'
lew.tyl....................praw.tyl
.-2°11'......................-1°58'
zbieznosc:
przod:.....0
tyl:........+0°2'
wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy:
lewe:.....+3°11'..................prawe:..........+4°54'
2013
przed ustawieniem geometrii:
pochylenia kol:
lew.przod...............praw.przod
.-1°50'.......................-1°51'
lew.tyl....................praw.tyl
.-1°58'......................-2°24'
zbieznosc:
przod:.....-0°47'
tyl:........-0°7'
wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy:
lewe:.....+3°22'..................prawe:..........+5°00'
Na tym ustawieniu ganiało mi się wyśmienicie, zero podsterowności lekka tendencja do zarzucania tyłem
jest po ustawieniu:
pochylenia kol:
lew.przod...............praw.przod
.-1°50'.......................-1°54'
lew.tyl....................praw.tyl
.-1°58'......................-2°25'
zbieznosc:
przod:.....-0°17'
tyl:........+0°25'
wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy:
lewe:.....+3°20'..................prawe:..........+4°50'
i na tym ustawieniu lata mi się duzo gorzej. pojawilo sie znow pluzenie przodem i kuzka wodna wydam ta stowe ponownie, pan w warsztacie sie wkurwi ale ustawiam -0°25' na strone z przodu zbieznosci ponownie. co do tylu nie wiem czy wroce do zbieznosci 0.
Post został pochwalony 0 razy
|
Wto 22:15, 16 Kwi 2013 |
|
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
myszkowania przy -47' z przodu nie bylo przy predkosci do 140km/h. nie czylem nic i jezdzilem tak okolo 1000km. bez jakich dziwnych negatywnych objawow. tylko same pozytywne, auto w koncu pieknie skrecalo. dlatego wracam do tych ustawien i nie slucham zadnych dziwnych opini ze zuzyja sie opony czy innych bzdetow.
Post został pochwalony 0 razy
|
Śro 18:30, 17 Kwi 2013 |
|
|
|
tomrallye
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 11 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieden, Austria
|
Tez sie zaczalem za czyms podobnym rozgladac, ale szalu chyba nie ma co?
Post został pochwalony 0 razy
|
Pon 11:24, 22 Kwi 2013 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
nie ma. jakosc obrazu kiepska, maksymalnie nagrywa po 15stu minutowe filmy, dzwiek tez tylka nie urywa. w miare widac cos w nocy. ogolnie za ta cene ok ale na pewno sprzet za 1000zl bedzie duzo lepszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
Pon 13:12, 22 Kwi 2013 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
kolejny raz bylem na hamowni, by sprobowac podstroic seryjny komputer. cel to znalesc wolne obory, przesunac odcinke, podstroic afr i zaplon i pobawic sie kolkami rozrzadu. na hamowni bylem od 9tej do 17stej i chyba wykonalismy z 20 pomiarow w roznej konfiguracji.
moc przy wjezdzie na hamownie 146km.
ustawianie walkami w rozne strony:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
seryjny tlumik koncowy nie ogranicza mocy a wrecz po zdjeciu go moc leci na leb na szyje:
[link widoczny dla zalogowanych]
wykres ostateczny po skasowaniu bledow i na optymalnie ustawionych walkach, lekko zmieniony zaplon, afru nie udalo sie ustawic wlasciwie, bo nadal nie mam mozliwosci korekty map paliwa
odcinka tez niestety nie zadzialala tak jak trzeba. auto dostaje drugiego kopa jak w vteku od 5000 i fajnie jedzie gora, ale zabawa szybko konczy sie twarda odcinka.gdyby nie ona i lepszy afr (jest kolo 12) moc wyszla by pewnie pod 180km przy 7000.
[link widoczny dla zalogowanych]
porownanie wykresow poczatkowcyh i koncowych:
[link widoczny dla zalogowanych]
wrazenia z jazdy sa bardzo dobre. auto ciagnie az do odcinki. tak na prawde auto jest duzo szybsze niz na lotnisku w kakolewie, gdzie pare tygodni temu mialem 14,7 na cwiare. mysle ze na seryjnym komputerze nie da sie jednak juz nic wiecej wyciagnac i czeka mnie przejscie na emu, chodz nad odcinka jeszcze bedziemy jeszcze walczyc, a wolne obroty postaram sie podniesc programem tech2.
wielkie podziekowania za ciezki i dlugi dzien dla Śpiącego i Zibiego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Nie 10:03, 19 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
Sob 21:26, 18 Maj 2013 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
no to jestem po wstepnym odpaleniu auta na seryjnym trigerze 6+1 na emu.
[link widoczny dla zalogowanych]
na razie choroby wieku dzieciecego i niestety brak na razie mozliwosci sterowania elektroniczna przepustnica (Jadzwin walczy z tematem).
strojenie na drodze lada dzien.
no i po wstepnym strojeniu. jeszcze czeka mnie strojenie zaplonu na hamce bo jest tak na chybil trafil.
poza tym sa problemy jak napisalem z przepustnica i auto rpzymula po zmianie biegu. auto ciagnie do konca odcinki ustawionej na 7400. wiecej sie balem ( pekniete sprezynki walkow w tym silniku sa dosc czeste)
jakis tam film:
http://www.youtube.com/watch?v=9hrZ4jRpHVk&feature=youtu.be
mi wychodzi:
100-6s
120-8s
140-11s
160-13s
180-19s
200-26s
dla porownania:
[link widoczny dla zalogowanych]
seria 2.2:
100-6s
120-9,2s
140-12,3s
160-16,7s
180-22s
200-31,7s
turbo:
100-4.9s
120-7,2s
140-9s
160-12,1s
180-17s
200-22,1s
jak mowie w planach najbizszych wystrojenie przepustnicy bo po zmianie biegu na wyzszy przepustnia sie calkowicie zamyka i zamula na dobre 0,5s. poza tym wjedzie wieksza przepustnia 68mm zamiast 55 i dokonczymy strojenie na hamce.
wiem ze 20s d0 200 nie do zrobienia ale do osiagow z wersji turbo juz niedaleko
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Wto 21:11, 02 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
Pon 13:42, 01 Lip 2013 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
przejady kolegi na rakeitowej we wrocku:
http://www.youtube.com/watch?v=nrSb5BSTv0I
Post został pochwalony 0 razy
|
Pon 23:07, 22 Lip 2013 |
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Nieźle, naprawdę podziwiam upór w dążeniu do celu.
Z drugiej strony, widząc swap na doładowany k20 w Lotusie...
http://www.youtube.com/watch?v=J2xmBy75HGM&feature=player_embedded
2,8s. do setki i mniej niż 9s. do 200km/h!
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
Wto 9:32, 23 Lip 2013 |
|
|
piwo
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 268 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Mszczonów
|
no zgadza sie. ale w spidzie przejscie na k20 nie jest takie proste i tanie jak w lotusie.
Post został pochwalony 0 razy
|
Wto 15:33, 23 Lip 2013 |
|
|
|
Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|