Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński
Nasze samochody - KUPERnick
Chociaż samochód posiadam już prawie 2 miesiące nie miałem czasu go przedstawić. Jest to moje wymarzone auto - Opel Speedster 2.0 Turbo. Jakby tego było mało jest to limitowana edycja Scorpions po dość ciekawym tuningu i w stanie idealnym. Ale do rzeczy:
Rok prod: 2003
Moc: 252 KM
Modyfikacje:
Faza 2.5 od VXPerformance
Większy intercooler,
Cały dolot powietrza zmodyfikowany,
Przelotowy układ wydechowy ,
Sprzęgło Sachs,
Zawieszenie Ohlins
Wskaźnik ciśnienia doładowania,
Wskaźnik temp. oleju...
Może jeszcze mi się przypomni co on tam ma.
Fotki nie oddają piękna tego auta, bo kiepski ze mnie fotograf.
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński
Turbina standardowa. Nie wiem ile dmucha bo wskaźnik zamontowali w głupim miejscu - tylko pasażer może obserwować. Ohlins miał kilka modeli dla speedstera? Niestety też nie wiem co to za model. Mam do tego sporo papierów, ale nie chce mi się przeglądać
Jeśli chodzi o felgi są to standardowe do turbo. Wersja Scorpions miała je lakierowane na czarno, podobnie jak obwódkę szyby, która w standardowym speedsterze turbo jest srebrna.
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński
Podjarany opisami Waszych podróży Speedsterem po górskich drogach i ja postanowiłem zrobić małego Euro Tripa. Dojechaliśmy przez Niemcy, Austrię i Szwajcarję do Włoch, a potem wybrzeżem do Saint Tropez we Francji. Cała podróż trwała tydzień i mierzyła 3600 km. Speedster pomieścił w sobie ubrania i namiot ze śpiworami. Niestety jakoś mocno nie poszalałem z uwagi na spory ruch i obawy o mandaty
kilka zdjęć:
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński
Dodam tylko że na sezon wleciały do auta felgi Team Dnamics + opony Kumo KU31.
W porównaniu z serią dużo lepiej - mniejsza podsterowność i lżej się kręci kierownicą, ale o tym cba piwo już pisał. Pozdrawiam!
latwo nie bedzie. trzeba zdjac tylna klape a wiec kupe rozbierania. dalej cala skrzynie wyjac i na stol polozyc wszystko. dalej rozebrac skrzynie na pol, wykrecic stary dyferencjal wlozyc nowy. od cholery pracy. mi mechanik sie uporal z tym w jeden dzien za 300zl ale wspolczulem mu z calego serca
fajnei ze cos sie dzieje. jedziesz na zlot poznan na wiosne do nas?
moze bedzie wiecej niz 3 spidy...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piwo dnia Wto 22:53, 12 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński
Znalazłem manuala, gdzie jest opisane jak wyjąć skrzynię biegów. Nie ma mowy o ściąganiu tylnego poszycia, więc jestem dobrej myśli.
Jak wyjmę skrzynię to zawiozę to do fachowca od skrzyń. Z tego co widziałem to trzeba dopasować szperę by siedziała dokładnie (z dokładnością do dziesiątych mm) w miejscu dyfra, a to bez odpowiedniego sprzętu raczej ciężkie.
300 zł za taką robotę to bardzo mało wg. mnie. Jakbym miał kogoś kto by mi za tyle zrobił... to i tak bałbym się oddać speediego w czyjeś ręce
Na zlot bardzo chętnie - jeśli cena będzie jakaś bardziej przystępna niż w standadrdowy trackday.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KUPERnick dnia Śro 16:14, 13 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stargatd Szczeciński
Zapisałem się na zlot, kasę wpłaciłem. Nie wiem jak jest z przechodzeniem z listy rezerwowej na normalną. Sporo ludzi jest na rezerwowej. Wg. mnie powinna liczyć się kolejność wpłat, ale nie mam na to wpływu. Zobaczymy. Jeśli się zalapię to będzie fajnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach