Autor
|
Temat |
|
|
Adolvo
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
|
uwaga przed jazdą na "rezerwie" - jednak sprostowa
|
|
z racji że w stolicy była ładna pogoda
wyciągnąłem speeda i poleciałem załatwiać różne sprawy..
jako, że teraz nie jeżdżę za często Speedem to
noga jakoś częściej się "prostuje" ;>
w pewnym momencie gdy już od kilku chwil świecił się "refill"
chciałem dość szybko zjechać ze skrzyżowania,
po szybkim zjeździe (dzięki Bogu, że za a nie na skrzyżowaniu),
auto nagle przyhamowało, zaświeciła się kontrolka silnika,
auto ustabilizowało obroty na ok. 1,5 tys obr/min..
żadnej reakcji na gaz i dość nierówna praca silnika (wibracje)..
zjechałem na pobocze, wyłączyłem silnik i biegiem spojrzeć co się stało..
nie słyszałem żadnego strzału, pierwsza myśl jakiś czujnik..
ale po ponownym odpaleniu auto już reagowało normalnie
świecąca się kontrolka została..
co najdziwniejsze.. kontrolka zgasła po zatankowaniu auta
bo myślałem, że sobie zczytam błąd..
ot i taka historyja..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adolvo dnia Pon 11:58, 05 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
Śro 17:10, 23 Sty 2008 |
|
|
|
|
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Może sonda lambda dała info, że coś nie tak? Jeśli było na końcówce rezerwy, mogło coś zaciągnąć, albo za dużo powietrza wpaść? Nie znam sie na tym za dobrze, ale kilka razy miałem podobnie w CR-V. Kiedy katalizator był zimny a ja kręciłem ją do odcięcia, albo kiedy pojechałem sie poślizgać często kręcąc wysoko, zimą i po pewnym czasie śnieg wychłodził katalizator itd. Zawsze wiązało sie to z kręceniem silnika i zimnym katalizatorem. Zwykle po kilku uruchomieniach błąd sie kasował, a za każdym razem jego źródłem była sonda lambda.
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
Czw 14:37, 24 Sty 2008 |
|
|
|
|
Joki
Administrator
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408 Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok
|
Jeżeli zdarza się tylko czasami to raczej nie kontakt na złączach niż sam potencjometr. Ewentualnie mechaniczne uszkodzenie ścieżki potencjometru (mikropęknięcie), które przerywa tylko czasami stąd obroty na pewnym poziomie. Możesz pobawić się w odłączanie kolejno styków potencjometru, aby uzyskać ten sam efekt. Jeśli się uda, być może będzie można wyciągnąć dokładniejsze wnioski.
Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 7:32, 27 Kwi 2008 |
|
|
Adolvo
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
|
doczytałem, że w Speedzie oznacza to dokładnie jakiś błąd położenia pedału gazu..
i faktycznie to wskazywałoby na jakieś chwilowe przerwanie połączenia,
także muszę obejrzeć i może poczyścić styki.. zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 8:01, 27 Kwi 2008 |
|
|
|
Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|