Forum SpeedyElise Strona Główna

Forum SpeedyElise Strona Główna -> Ogólne

Tylne drązki stabilizujące...

  Autor    Temat Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

Tylne drązki stabilizujące...    

...co się stanie kiedy zerwie się końcówka drążka stabilizującego tylna piastę (podobna do końcówki drążka kierowniczego? Odpowiedź na filmie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzi o "Stabilizator" z poniższego rysunku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Trzeba o nie dbac tak samo jak o końcówki drążków kierowniczych.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Post Pon 18:20, 21 Sty 2008   Zobacz profil autora
Adolvo




Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa

   

wiadomo, że u nas działają odpowiednie siły z racji tylnego napędu..

chociaż podejrzewam, że rzadko kiedy mogłyby być one u nas tak duże
jak w tym filmie.. ktoś z nas używa speeda na torze? Smile


Post został pochwalony 0 razy

Post Wto 15:40, 22 Sty 2008   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Jeździłem i zamierzam bywać w Suwałkach na kartingowym, kiedy tylko się da wjechać. Świetna zabawa!
Polecam.


Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 13:02, 23 Sty 2008   Zobacz profil autora
Adolvo




Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa

   

ehh.. nie mogę zrozumieć jednej rzeczy..

dlaczego w 2.2 nie ma choćby jakiejś namiastki "szpery" Crying or Very sad
to dla mnie największa wada tego auta!


Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 14:43, 23 Sty 2008   Zobacz profil autora
Joki
Administrator



Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 408
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

   

Trochę za mało momentu do szpery moim zdaniem. Mi nie przeszkadza. Ale na ciasnych (maksymalny skręt kierownicy) nawrotach podsterowność się pojawia potworna na fabrycznym "setupie". Dlatego zwiększyłem nieco pochylenie kół na -0,18st i zbieżność na 0. Taki urok kartingowego, ciasnego toru. Ale zakręty 90st. jak typowe małe skrzyżowanie w mieście, można 100km/h przejechać prawie bez uślizgu. Większość FWD na takich przy 40-60km/h. ryje przodem jak Vectra, którą Clarkson testował.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 16:09, 23 Sty 2008   Zobacz profil autora
Adolvo




Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa

   


Joki napisał:
Trochę za mało momentu do szpery moim zdaniem. Mi nie przeszkadza. Ale na ciasnych (maksymalny skręt kierownicy) nawrotach podsterowność się pojawia potworna na fabrycznym "setupie". Dlatego zwiększyłem nieco pochylenie kół na -0,18st i zbieżność na 0. Taki urok kartingowego, ciasnego toru. Ale zakręty 90st. jak typowe małe skrzyżowanie w mieście, można 100km/h przejechać prawie bez uślizgu. Większość FWD na takich przy 40-60km/h. ryje przodem jak Vectra, którą Clarkson testował.
Pozdrawiam.


momentu faktycznie nie ma w nadmiarze na suchym..
ale na luźnej nawierzchni lub na mokrym byłby fun..
a tak to niestety zostaje zbierać na Turbo..


Post został pochwalony 0 razy

Post Śro 16:43, 23 Sty 2008   Zobacz profil autora
  Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Skocz do:  


Poprzedni Temat | Kolejny Temat  >

Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Templates created by Vereor
Regulamin