Autor
|
Temat |
|
|
piter_s
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: b-stok, w-wa
|
Adolvo napisał: Alfi napisał: Adolvo - zgadzam się z Tobą bez szpery to nie miało by sensu jeździć
ps. Ty masz wersję n/a ? i Nie ma szpery ? sprawdzałeś ?
w N/A nie ma szpery na pewno.. ale przy tej mocy nie ma tragedii,
przynajmniej jeśli chodzi o starty..
..niestety bez szpery o kręceniu bączków czy choćby lekkich driftaach można zapomnieć
Witam,
czy oby na pewno? Przegladajac mobile czy inne autoscouty w wyposazeniu n/a na 5 przed chwila sprawdzonych przeze mnie ogloszen 5 mialo wpisane: Wegfahrsperre.
Poza tym dyskutowalbym ze stwierdzeniem co do zasadnosci wsadzania blokady dyfra przy tej mocy. Przyklad? BMW 318is (137KM, 1125kg, cos ok 9s do 100km/h). Bez blokady przy starcie, jesli jest idealnie rowny asfalt o tej samej przyczenosci dla kazdego z napedzanych kol i z przednimi kolami na wprost (czyli zadkosc), byc moze roznica jest niewielka. Na zakretach (Bilstein B6 z tylu zestrojony na "srednio" i z duzym skokiem, przod na "twardo" i maly skok, a wiec kolo napedzane nie traci kontaktu z nawierzchnia, przednie dodatkowo dociaza tyl) wewnetrzne kolo nawet na 2 biegu (caly czas na suchym i bardzo przyczepnym asfalcie) traci przyczepnosc i cala para idzie w gwizdek. Na mokrym nawet na 3 biegu jest to samo. Ze szpera plytkowa 50% ciagnie nonstop. Na loznych nawierzchniach juz nawet nie bede mowil. W Speedsterze n/a, gdzie do setki jest ok 6s, szpera to imo obowiazek i dziwilbym sie, gdyby jej tam nie wsadzili.
Z kolejnym stwierdzeniem tez bym dyskutowal..., bez szpery oczywiscie da sie driftowac, trzeba tylko troche wprawy. Dowod - od 45s, chodzi mi o bmw, nie poloneza (jest to kompletna seria w ktorej po amortyzatorach pozostalo tylko swpomnienie, bez szpery), na suchym asfalcie na 2 biegu jest to samo: link bedzie w kolejnym poscie. Co do baczkow nie wiem bo nigdy mi nie przyszlo do glowy zeby to robic.
W Speedsterze przypuszczam bedzie troche trudniej bo samochod jest szeroki i krotki - bardziej nerwowy, ale na pewno da sie posmigac bokami nawet bez blokady.
Co do szpery w n/a, proponuje sprawdzic, metoda jest bardzo prosta. Podniesc jedna strone, zakrecic kolem, jesli na luzie jest problem z obroceniem kola i trzeba przylozyc sporo sily aby je obrocic - blokada jest. Jesli kreci sie bez oporu - wiadomo.
Pozdrawiam
piter_s
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piter_s dnia Pią 1:18, 20 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
Pią 0:50, 20 Cze 2008 |
|
|
|
|
|
piter_s
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: b-stok, w-wa
|
Tu jest wspomniany link, od 45s do konca:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 1:21, 20 Cze 2008 |
|
|
|
piter_s
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 5 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: b-stok, w-wa
|
Adolvo napisał: tak jak pisałem wcześniej.. N/A na pewno nie ma szpery
i żadnych tego typu urządzeń jak viscodrive etc..
ciach
Czemu te esesmany daja w ogloszeniach, ze jest? Ja przez to bylem swiecie przekonany ze tak jest. Moze oni mysla ze jak rwd to by default szpera siedzi...?
piter_s
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 16:46, 20 Cze 2008 |
|
|
Adolvo
Dołączył: 13 Paź 2007
Posty: 285 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-wa
|
piter_s napisał: w ogloszeniach, ze jest? Ja przez to bylem swiecie przekonany ze tak jest. Moze oni mysla ze jak rwd to by default szpera siedzi...?
piter_s
pooglądaj sobie ogłoszenia w Polsce i zobacz jakie głupoty ludzie wypisują..
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 18:53, 20 Cze 2008 |
|
|
Paczkos
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 51 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Adolvo - Na 1/4 mili pozamiatałeś Fiaty Coupe Turbo Plus??
Jeśli tak to uznaje wersje N/A za wystarczająco szybką - Serio...
Post został pochwalony 0 razy
|
Wto 15:52, 24 Cze 2008 |
|
|
|
|
|
|
Pozwolenia:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|
|
|
|